Fantastisch Maleisie!

Tanah Rata, hart van Cameron Highlands.

Dinsdag 9 augustus.
Oh, wat een lekkere bedden. We hebben allemaal heerlijk geslapen. We hadden bijna een hele etage, 90 m2! 3 slaapkamers, 2 badkamers! Wat een ruimte. Zoals al eerder gezegd, de ligging van dit hotel was echt fantastisch! Maar we gaan weer verder. We nemen de bus van 12.30 uur voor het laatste gedeelte naar Cameron Highlands. Zo’n 2,5 uur reizen. De reis verloopt voorspoedig. Reizen tussen 2 steden is perfect geregeld. Alle bussen hebben hier (zeer koude) airco, dus dat is wel lekker.
Als we in Tanah rata komen, hebben we nog geen hotel. We gaan op een terras en gaan op zoek naar een hotel. Uiteindelijk komen we uit bij hotel Rose Crest. Een kleine kamer, maar verder prima. Hoe verder je het binnenland in komt, des te slechter de accommodaties. We gaan het stadje nog in om wat te eten. Dat kan hier wel beter… Het is te eten, maar daar is ook alles mee gezegd. Rond half 12 gaan we naar bed. Redelijk op tijd, want morgen gaan we op excursie. Naar de theeplantage en “hiking”. Gewoon een berg op wandelen….
Dat moet het hoogtepunt worden van ons verblijf hier in dit stadje.

Godfried & Lilian

Lieve familie,
Super tof om bijna dagelijks jullie verhalen te lezen en prachtige foto's te zien. Zo zijn we er bijna bij. En je schrijft zo leuk Matein, echt top. Trouwens deze reisblog is veel beter te lezen en vooral de foto's te zien op een laptop dan op een mobiel, dus dat ga ik vanaf nu doen.
Enjoy the ride! We herkennen de Cameron Highlands & Penang nog van 5 jaar geleden. En heerlijk dat jullie met die bussen kunnen reizen waar je ook lekker in kunt slapen. Dat wilde Krijn al in Vietnam (een sleeping bus) maar wij kwamen tussen de kippen en rijst terecht (zonder airco). Veel liefs Lilian