Fantastisch Maleisie!

Pulau Tioman.

Zondag 14 augustus.
Vandaag nemen we om 11 uur de boot naar het eiland Tioman. Maar eerst weg uit dit hotel! Gelukkig was het maar voor 1 nacht. Slecht ontbijt en dito hotel. Zwaar bepakt lopen we naar de Jetty, waar we de boot nemen naar Tioman. 2 uurtjes varen. Het ziet er fantastisch uit. Goudgelestranden, helder water. Wat wil je nog meer? Doordat we de vroege boot hadden genomen, waren we een uur te vroeg voor het inchecken. Het duurde uiteindelijk nog 2 uurtjes voordat we de kamer in konden. De kamer was niet echt goed. Wc, die slecht doorliep. Allemaal kleine dingen. Om 18.00 uur konden we naar een nieuw geregelde kamer. Deze was stukken beter! In de tussentijd zijn we al de zee in geweest. Snorkels en duikbrillen gehuurd en gaan! Volgens Daan was de zee fantastisch! Alle soorten en kleuren vissen en zelf kleine haaien heeft hij gezien. Het fijne van deze zee is dat hij heel lang ondiep blijft. Waardoor je goed kunt snorkelen. Laat in de avond gaan we nog wat eten en bellen onze ouders. Voor vandaag maar een paar foto’s, morgen komen er meer!!!
Lekker 2 dagen hier relaxen op het strand!

Chantal

Wat een leuke verhalen om te lezen. Heerlijk dat jullie nu 2 dagen rustig kunnen genieten van het mooie water en strand. Na een dag bikkelen.
Geniet